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Unifersa con el objetivo prioritario de mejorar la atención y servicios prestados a sus clientes, así como a otros colaboradores, está desarrollando dentro del programa INNOEMPRESA IG127 (Adopción de nuevos modelos empresariales innovadores) un proyecto cofinanciado por el IGAPE y la Consellería de Economía e Industria a través de fondos FEDER.

La implantación del proyecto se hará de forma paulatina. Las nuevas funcionalidades están operativas al 80% y a lo largo de los próximos días se comenzara la migración a la nueva aplicación web de los más de 1000 clientes distribuidos en 30 de las 50 provincias españolas.


PRINCIPALES CARACTERÍSITCAS

- Dar soporte a la gestión comercial de los clientes registrados , proveedores y personal del departamento comercial propio de UNIFERSA.
- Consolidar el comercio a través de internet como la principal vía de entrada de pedidos en el software de gestión de la empresa.
- Centralizar y canalizar las comunicaciones de UNIFERSA con sus clientes a través del portal web.
- Establecer una comunicación continua y directa entre el software de gestión de UNIFERSA y el portal web desarrollado.
- Gestionar y mantener, siempre en tiempo real, desde el propio software de gestión de UNIFERSA la información comercial relativa a los productos que se distribuyen.
- Ampliar la información de los productos distribuidos por UNIFERSA y publicados en el portal web de cara a ofrecerle al usuario final una mejor experiencia y cubrir sus necesidades.
- Reducir el tratamiento no automatizado de las comunicaciones comerciales recibidas en UNIFERSA por parte de sus clientes, agentes comerciales o proveedores, mejorando así la eficiencia y reduciendo la posibilidad de errores humanos.
- Ofrecer al usuario del portal web herramientas que faciliten su labor: grabación intuitiva de pedidos, mantenimiento de artículos favoritos, mantenimiento de plantillas de pedidos, confeccionar un pedido a partir de otro anterior, consulta y descarga del histórico de pedidos y de albaranes, confección de presupuestos personalizados...
- Informar al usuario del portal web de los productos incorporados recientemente al catálogo de UNIFERSA.
- Facilitar a posibles clientes que contacten con UNIFERSA a través de este portal web y soliciten su alta como cliente registrado.
- Permitir a UNIFERSA potenciar su posicionamiento a nivel nacional en el mercado de la distribución al por mayor de suministros industriales y de ferretería.

 


Unifersa co gallo prioritario de mellorar a atención e servizos prestados aos seus clientes, así como a outros colaboradores, está desenvolvendo dentro do programa INNOEMPRESA IG127 (Adopción de novos modelos empresariais innovadores) un proxecto cofinanciado polo IGAPE e a Consellería de Economía e Industria a través de fondos FEDER.

A implantación do proxecto farase de forma paulatina. As novas funcionalidades están operativas ao 80% e ao longo dos próximos días comezásese a migración á nova aplicación web dos máis de 1000 clientes distribuídos en 30 das 50 provincias españolas.


PRINCIPAIS CARACTERÍSITCAS

- Dar soporte á xestión comercial dos clientes rexistrados, provedores e persoal do departamento comercial propio de UNIFERSA.
- Consolidar o comercio a través de internet como a principal vía de entrada de pedidos no software de xestión da empresa.
- Centralizar e canalizar as comunicacións de UNIFERSA cos seus clientes a través do portal web.
- Establecer unha comunicación continua e directa entre o software de xestión de UNIFERSA e o portal web desenvolvido.
- Xestionar e manter, sempre en tempo real, dende o propio software de xestión de UNIFERSA a información comercial relativa aos produtos que se distribúen.
- Ampliar a información dos produtos distribuídos por UNIFERSA e publicados no portal web de cara a ofrecerlle ao usuario final unha mellor experiencia e cubrir as súas necesidades.
- Reducir o tratamento non automatizado das comunicacións comerciais recibidas en UNIFERSA por parte dos seus clientes, axentes comerciais ou provedores, mellorando así a eficiencia e reducindo a posibilidade de erros humanos.
- Ofrecer ao usuario do portal web ferramentas que faciliten o seu labor: gravación intuitiva de pedidos, mantemento de artigos favoritos, mantemento de equipos de pedidos, confeccionar un pedido a partir doutro anterior, consulta e descarga do histórico de pedidos e de albarás, confección de presupostos personalizados...
- Informar o usuario do portal web dos produtos incorporados recentemente ao catálogo de UNIFERSA.
- Facilitar posibles clientes que contacten con UNIFERSA a través deste portal web e soliciten a súa alta como cliente rexistrado.
- Permitir a UNIFERSA potenciar o seu posicionamento a nivel nacional no mercado da distribución por xunto de subministracións industriais e de ferraxaría.